IKEA Knopparp tweezitsbank – 4*

IKEA en ik: we houden van elkaar. Daar ben ik geheel niet uniek in, daar ben ik me terdege van bewust. Maar hoewel ik me graag voorsta op het geheel niet in dezelfde lijn als de rest van de mensheid voortgaan moet ik bekennen dat IKEA daar de uitzondering op vormt. Ik koop er al een jaar of twintig naar volle tevredenheid van alles en nog wat.

IKEA Knopparp

Vandaag heb ik de eerste nederlaag geleden in mijn IKEA bestaan. De tweezitsbank Knopparp heeft van me gewonnen en dat heeft ‘m de 5 sterren ontnomen. Het in elkaar zetten ging waarlijk voorspoedig: schroefje hier, imbussleuteltje daar: awesome.

Maar toen.

Bekleding fail

Toen kwam de bekleding. En dan bedoel ik het daadwerkelijk over de bank heentrekken van die bekleding. Het ritsjes, kussen en bevestigingsgedeelte ging voorspoedig, maar in de finale fase ging ik roemloos ten onder. Nu staat er een kale bank met losse kleden, tot er een prins met meer kracht en veel geduld arriveert die het wel wint van de bekleding.

Tips zijn welkom. Wat de bekleding betreft, niet de prins, die heb ik al 🙂

Reageer :-)